Usluga na jednom mjestu

One-stop servis

To je smisao osnivanja naše tvrtke

Zašto?

Potvrdu smisla našeg postojanja dobio sam od više odvjetničkih ureda.

Odvjetnici koji se bave građanskim pravom sigurno znaju svoj posao, ali ne mogu sve obaviti sami. Zatrpani su gomilom predmeta i za rješavanje pojedinih predmeta treba dobar scenarij kako ih riješiti.

Problem nastaje kada se moraju angažirati vanjski suradnici:

Arhitekti – vrlo specifična djelatnost, gdje su određeni arhitekti stručnjaci svog dijela posla, ali u drugim stvarima se ne snalaze. Neki su usmjereni na izradu glavnih projekata za kuće, neki za hale ili tvornice, a neki to uopće ne žele raditi, već rade unutrašnje uređenje. Uglavnom, vrlo je teško naći projektni ured ili arhitektu koji rješavaju problematične situacije. A takve obično završe kod odvjetnika. Zar ne?

Geodeti – oni su opet svoja priča. Toliko je širok krug njihovog djelovanja da morate biti vrlo precizni u određivanju projektnog zadatka. U suprotnom, može se desiti da naprave i naplate uslugu koja vam uopće nije bila potrebna. Bez njih je često nemoguće započeti, ili završiti posao sređivanja dokumentacije.

Dolazimo do pitanja postavljanja zadatka

Što želimo postići sređivanjem dokumentacije? Zašto to želimo srediti? Odnosno, koji su nam slijedeći koraci?

Vrlo je teško samom odvjetniku ili arhitekti ili geodeti odrediti pravilan postupak. Kod sređivanja dokumentacije vrlo se često križa nekoliko Zakona i Pravilnika i vrlo se lako krene u slijepu ulicu.

O tome kakav će se scenario odrediti ovisi i vremenski period sređivanja dokumentacije

Nije čudno da neki postupci traju i po godinu, ili dvije, i to samo iz razlog jer se neke stvari ne rade paralelno već se čeka da onaj prethodni završi svoj dio posla. Ili se krivo odredio postupak pa se krenuo raditi neki nepotreban posao.

Primjer etažiranja zgrade gdje nemamo uporabnu dozvolu.

Prvo moramo pronaći uporabnu dozvolu, nakon toga moramo skinuti negativnu zabilježbu sa vlasničkog lista, pa izmjeriti i nacrtati zgradu, te ishoditi potvrdu u nadležnom uredu, pa izrada međuvlasničkog ugovora, pa provedba u zemljišnoj knjizi. Ovaj postupak se često oduži na godinu dana

Međutim, pravom koordinacijom dosta ovih poslova može se odraditi paralelno i skratiti cijeli postupka na 3-4 mjeseca

Sigurno znate za onu “Vrijeme je novac”

Nije  mi namjera kuditi nikoga od stručnjaka, već ukazati na nedostatak baš te koordinacije.

Mi za svaki predmet koji nam se povjeri točno znamo u kojoj je fazi, tko od suradnika što radi, može li se požuriti i na koji način rješavanje kod nadležnog referenta. Znamo kada će nešto biti gotovo i unaprijed pripremimo slijedeću fazu.

Znalo se dogoditi da se sa danom skidanja negativne zabilježbe da zgrada nema uporabnu predala potpuna dokumentacija za etažiranje, ili da se sa danom izdavanje potvrde o etažiranju, predao ovjeren međuvlasnički ugovor.

Da rezimiramo. Kod nas možete imati uslugu odvjetnika, arhitekte i geodete na jednom mjestu.

Zbog toga nas i zovu “Doktori za papire”

Usluga na jednom mjestu